Splošni pogoji – Naročnine

Ponudnik storitve

Ponudnik storitve je 12media, svetovanje in posredovanje, d.o.o., Komenskega ulica 36, 1000 Ljubljana, matična številka 2091682, ID za DDV: SI99968665 (v nadaljevanju 12media).

 

2.    Produkti / storitve

Personalizirani 3 mesečni horoskop – horoskop, pripravljen za vsakega posameznika posebej glede na njegove rojstne podatke (datum, ura in kraj rojstva). Horoskop uporabnik prejme vsake tri mesece.

3.    Cene

Vse objavljene cene so navedene v EUR (Evrih) in vsebujejo DDV.

Objavljene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov.

4.    Naročila

4.1 Naročila prek spletne strani

Izberite količino posameznega izdelka in ga dajte v košarico. Nato sledite navodilom na spletni strani www.kosmika-trgovina.si.   

4.2 Naročila prek telefona

Pokličite 01 589 66 33, 01 589 66 36 ali 080 80 84. Operaterju povejte, kateri izdelek želite naročiti. Povedal vam bo, katere podatke potrebuje za naročilo.

Cena klica na številki 01 589 66 33 in 01 589 66 36 je po ceniku vašega operaterja. Klic na številko 080 80 84 je brezplačen.

5.    Načini plačila

Pri sklepanju naročnin ima stranka na voljo dva načina plačila:

5.1 Sklenitev trajnika

Uporabnik mora povedati svoje podatke (ime, priimek, mobilno telefonsko številko ali elektronski naslov ter transakcijski račun – IBAN). Za aktivacijo trajnika je potrebna uporabnikova privolitev, in sicer mora uporabnik potrditi spletno povezavo, ki jo prejme na svoj elektronski naslov ali pa pove kodo, ki jo prejme na svoj mobilni telefon. S tem se storitev aktivira. Zaradi zagotovitve dokazljivosti pravnega posla se pogovor snema ter hrani 3 leta.

 

Uporabnik se lahko odloči, ali bo znesek poravnal z enkratnim plačilom ali po obrokih (do 3 obroki). Prav tako se lahko odloči med tem, ali se sredstva iz računa odtegujejo 1. ali 18. v mesecu. Pri sklenitvi naročnine se prvi obrok plača takoj, vsi nadaljnji pa so na izbrani datum.

 

Uporabnik je dolžan, da na svojem računu zagotovi dovolj sredstev. V primeru, da na računu ni dovolj sredstev in zaradi tega nastanejo dodatni stroški, le-te krije uporabnik.

 

V primeru obročnega plačevanja je izdelek stranki poslan po plačilu prvega obroka.

 

 

 

5.2 Plačilo po povzetju / položnici

Uporabnik se lahko odloči tudi za plačilo po povzetju. V tem primeru ima stranka možnost samo enkratnega plačila. Stranka bo vsake 3 mesece prejela položnico za plačilo, ki jo poravna pri kurirju. Po plačilu položnice prejme produkt.

 

6.    Pravica do vračila artiklov

Stranka ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artikla/-ov sporoči, da želi artikle vrniti. Pri tem stranki ni potrebno navesti razloga za odstop. Rok se začne šteti naslednji dan po datumu prevzema artikla/-ov. Odstop od pogodbe mora stranka sporočiti na naslov: info@kosmika.si. Obrazec za odstop od pogodbe je dostopen TUKAJ

Stranka mora v primeru vračila artikla/-ov le-te vrniti v roku 14 dni od oddanega sporočila o vrnitvi artiklov na naslov: 12media d.o.o., Ljubljanska cesta 13b, 1236 Trzin. Potrošnik v primeru tovrstnega odstopa od pogodbe odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Pred odločitvijo, da bo kupec odstopil od pogodbe, sme kupec opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka kupec ne sme še naprej uporabljati do odstopa od pogodbe. Poštnino vračila artiklov krije stranka.

 

Vračilo kupnine za vrnjene artikle bo izvedeno najkasneje v roku 14 dni od sporočila o vračilu artiklov.

 

V primeru, da gre za artikel, izdelan po natančnih navodilih stranke ali ki je bilo prilagojeno strankinim osebnim potrebam in zaradi tega ni primerno za vračilo, vračilo izdelka v skladu s 5. odstavkom 43. č člena Zakona o varstvu potrošnikov ni mogoče.

 

V primeru, da stranka prejme pošiljko, ki se je poškodovala med transportom (embalaža ima vidne poškodbe) ali kaže znake odprtja, se mora za reklamacijo obrniti na Pošto Slovenije oz. dostavno službo, ki je pošiljko dostavila.

 

7.    Odpoved naročnine

Uporabnik se s sklenitvijo naročnine zaveže, da bo poravnal vse obveznosti, ki s tem nastanejo.

Uporabnik lahko naročnino odpove kadarkoli oz. najkasneje 10 dni pred naslednjim trimesečnim obdobjem. Odpoved stopi v veljavo z naslednjim trimesečnim obdobjem. Uporabnik mora pred odpovedjo naročnine poravnati vse obroke oz. druge obveznosti, vezane na produkt, ki ga je že prejel.

 

8.    Dostava in stroški dostave

 

Partnerja za dostavo sta DPD in Pošta Slovenije, vendar si 12media d.o.o. pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo. Dostava je možna znotraj ozemlja Republike Slovenije.

 

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani.

 

Strošek pakiranja in dostave plača ponudnik.

Produkti, pripravljeni na podlagi podatkov vsakega posameznika, so poslani na posredovani naslov glede na termin, na katerega je produkt vezan.

 

 

9.    Zasebnost in varstvo podatkov uporabnikov

12media ravna v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov. Vsi podatki, ki jih 12media zbira v okviru prijav, ter podatki, nastali med uporabo, se zbirajo, shranjujejo in uporabljajo izrecno zaradi izpolnjevanja pogodbe, razen če ni predloženo izrecno strinjanje uporabnika o širši uporabi podatkov.

Prej omenjenih podatkov se ne posreduje nikomur, razen izjemoma, ko gre za posredovanje podatkov o plačilih in obračunih. 12media ima pravico, da preko spletne platforme odgovornim osebam omogoči dostopanje do podatkov v obsegu, ki je potreben za izpolnjevanje pogodbe. Privolitev za uporabo podatkov v prej navedenem obsegu se lahko prekliče s pisno izjavo, naslovljeno na 12media.

 

Z naročilom izdelka/-ov se uporabnik strinja, da lahko družba 12media d.o.o. njegove podatke uporabi za promocijske, reklamne in druge namene neposrednega trženja do morebitnega pisnega preklica privolitve. Neposredno trženje se lahko izvaja prek telefona, navadne pošte, elektronske pošte ali brezplačnih SMS sporočil.

 

10. Zavrnitev odgovornosti

 

Uporabnik se mora zavedati da:

·         Ponudnik storitev ne more zagotavljati popolnega zadovoljstva uporabnika s storitvami oz. izdelki.

·         Ponudnik storitev ne more zagotavljati enakovrednih pogojev pri dejavnikih, ki niso pod njegovim nadzorom.

·         Ponudnik storitev ne odgovarja za nepravilno naročilo storitve s strani uporabnika.

 

11. Stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

12. Pritožbe in spori

12media spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@kosmika.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. 12media bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

 

12media se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si 12media prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori sprožijo sporazumno.

 

13. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. 12media, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

14. Splošno

Ponudnik storitev lahko v vsakem trenutku spremeni pogoje storitev, še zlasti, če to zahtevajo vzroki tehnične, komercialne narave ali vzroki, ki so na strani javnosti. Vsaka sprememba bo objavljena na spletnih straneh www.kosmika-trgovina.si.

 

Julij 2017