Splošni pogoji poslovanja – Kosmika Shop
1. Ponudnik
storitve
Splošni
pogoji določajo način izvajanja storitve Spletna trgovina. Ponudnik storitve je
12MEDIA, svetovanje in posredovanje, d.o.o., Cesta 24. junija 23, 1231
Ljubljana-Črnuče, matična številka 2091682, ID za DDV: SI99968665 (v
nadaljevanju: 12media). Delovanje storitev omogoča 12media.
Z vsakokratnim naročilom se uporabnik strinja in
potrjuje v času uporabe storitve veljavne Splošne pogoje, kot so objavljeni na
spletni strani www.kosmika-trgovina.si.
Prosimo vas,
da pred vsakokratnim naročilom Splošne pogoje natančno preberete ter da
naročilo opravite zgolj v primeru, da s splošnimi pogoji v celoti soglašate. V
kolikor bi imeli glede splošnih pogojev kakršnokoli dodatno vprašanje, vas
vabimo, da nas pokličete na našo telefonsko številko 01/237-33-04.
2. CENE
Vse objavljene cene so navedene v EUR (Evrih) in vsebujejo DDV.
Objavljene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej
določene veljavnosti.
Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov.
3. NAROČILA
3.1 naročilo
preko spletne strani
Izberite
količino posameznega izdelka in ga dajte v košarico. Nato sledite navodilom na
spletni strani www.kosmika-trgovina.si.
3.2 naročilo
preko telefona
Pokličite 01 589 66 33, 01 589 66 36 ali 080 80 84. Operaterju povejte, kateri
izdelek želite naročiti. Povedal vam bo, katere podatke potrebuje za naročilo.
Cena klica na številki 01 589 66 33 in 01 589 66 36 je po ceniku vašega
operaterja. Klic na številko 080 80 84 je brezplačen.
4. Načini
plačila
Stranka lahko naročene izdelke plača z gotovino po povzetju (ni možno pri
izdelkih, ki so narejeni po naročnikovem navodilu), s kreditno kartico, s
Paypalom ali z nakazilom na TRR 12media d.o.o.
Predračun za
nakazilo na TRR boste prejeli na vaš e-mail, navadno po pošti/dostavni službi
ali po pošti/dostavni službi po povzetju. Plačilo lahko opravite preko spletne
banke, na banki, pošti oz. v primeru po povzetju plačate neposredno poštarju
oz. dostavni službi. Pošiljka bo odposlana v 10 delovnih dneh po prejetem
plačilu. V primeru, da izdelka/-ov ni na zalogi, vas o tem obvestimo in se
dogovorimo o nadaljnjih korakih.
Pri naročilu
izdelkov preko telefona je možno tudi plačilo preko SEPA DD (direktna
bremenitev). Uporabnik mora povedati svoje podtke (ime, priimek, mobilno
telefonsko številko ali elektronski naslov ter transakcijski račun – IBAN). Za aktivacijo
direktne bremenitve je potrebna uporabnikova privolitev, in sicer mora
uporabnik potrditi spletno povezavo, ki jo prejme na svoj elektronski naslov
ali pa pove kodo, ki jo prejme na svoj mobilni telefon. S tem se storitev
aktivira. Zaradi zagotovitve dokazljivosti pravnega posla se pogovor snema ter
hrani 3 leta. Ko uporabnik uporablja storitev prek direktne bremenitve, mu je
le-ta na računu obračunana v 3-7 delovnih dneh. Uporabnik je dolžan, da na
svojem računu zagotovi dovolj sredstev. V primeru, da na računu ni dovolj
sredstev in zaradi tega nastanejo dodatni stroški, le-te krije uporabnik.
Naročene izdelke uporabniku pošljemo po prejetem plačilu.
5. Pravica do vračila artiklov
Stranka ima pravico, da v 14 dneh od
prevzema artikla/-ov sporoči, da želi artikle vrniti. Pri tem stranki ni
potrebno navesti razloga za odstop. Rok se začne šteti naslednji dan po datumu
prevzema artikla/-ov. Odstop od pogodbe mora stranka sporočiti na naslov: info@kosmika.si. Obrazec za odstop od pogodbe je
dostopen TUKAJ.
Stranka mora
v primeru vračila artikla/-ov le-te vrniti v roku 14 dni od oddanega sporočila
o vrnitvi artiklov na naslov: 12media d.o.o., Ljubljanska cesta 13b, 1236
Trzin. Potrošnik v primeru tovrstnega odstopa od pogodbe odgovarja samo za
zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za
določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Pred odločitvijo, da bo kupec
odstopil od pogodbe, sme kupec opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot
je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka kupec ne sme še
naprej uporabljati do odstopa od pogodbe. Poštnino vračila artiklov krije
stranka.
Vračilo
kupnine za vrnjene artikle bo izvedeno najkasneje v roku 14 dni od sporočila o
vračilu artiklov.
V primeru,
da gre za artikel, izdelan po natančnih navodilih stranke ali ki je bilo
prilagojeno strankinim osebnim potrebam in zaradi tega ni primerno za vračilo, vračilo
izdelka v skladu s 5. odstavkom 43. č člena Zakona o varstvu potrošnikov ni
mogoče.
Če stranka
želi, se lahko dogovori tudi za zamenjavo artikla, v kolikor je le-ta na
zalogi.
V primeru,
da stranka prejme pošiljko, ki se je poškodovala med transportom (embalaža ima
vidne poškodbe) ali kaže znake odprtja, se mora za reklamacijo obrniti na Pošto
Slovenije oz. dostavno službo, ki je pošiljko dostavila.
6. Dostava
in stroški dostave
Partnerji za
dostavo so DPD, GLS in Pošta Slovenije, vendar si 12media d.o.o. pridržuje
pravico izbrati drugo dostavno službo. Dostava je možna znotraj ozemlja
Republike Slovenije.
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani.
Pakete
dostavljajo DPD, GLS ali Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavijo naslednji
delovni dan. Strošek pakiranja in dostave plača prejemnik, in sicer 4,30 eur. Pri
nakupu nad 90,00 eur je strošek pakiranja in dostave brezplačen.
Artikli, ki
so na zalogi, so običajno poslani na posredovani naslov naslednji delovni dan
od naročila, najkasneje pa v 10 delovnih dneh.
7. Zasebnost
in varstvo podatkov uporabnika
12media
ravna v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov. Vsi podatki, ki
jih 12media zbira v okviru prijav, ter podatki, nastali med uporabo, se
zbirajo, shranjujejo in uporabljajo izrecno zaradi izpolnjevanja pogodbe, razen
če ni predloženo izrecno strinjanje uporabnika ali svetovalca o širši uporabi
podatkov.
Prej
omenjenih podatkov se ne posreduje nikomur, razen izjemoma, ko gre za
posredovanje podatkov o plačilih in obračunih. 12media ima pravico, da preko
spletne platforme odgovornim osebam omogoči dostopanje do podatkov v obsegu, ki
je potreben za izpolnjevanje pogodbe. Privolitev za uporabo podatkov v prej
navedenem obsegu se lahko prekliče s pisno izjavo svetovalca, naslovljeno na 12media.
Z naročilom
izdelka/-ov, z uporabo spletne strani in njegovih aplikacij, z registracijo ali
prijavo za sodelovanje v TV oddaji se uporabnik strinja, da lahko družba
12media d.o.o. njegove podatke uporabi za promocijske, reklamne in druge namene
neposrednega trženja do morebitnega pisnega preklica privolitve. Neposredno
trženje se lahko izvaja prek telefona, navadne pošte, elektronske pošte ali
brezplačnih SMS sporočil.
8. Zavrnitev
odgovornosti
Uporabnik se
mora zavedati, da:
·
Ponudnik
storitev ne more zagotavljati popolnega zadovoljstva uporabnika s storitvami
oz. izdelki.
·
Ponudnik
storitev ne more zagotavljati enakovrednih pogojev pri dejavnikih, ki niso pod
njegovim nadzorom.
·
Ponudnik
storitev ne odgovarja za nepravilno naročilo storitve s strani uporabnika.
9. Stvarne napake
Prodajalec
odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost
prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali
ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo
potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal
že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
10. Pritožbe in spori
12media
spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh
trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja
pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže
telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@kosmika.si. Postopek obravnave pritožbe je
zaupen. 12media bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo,
sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku
postopka.
12media se
zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno
reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški,
ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik
ne sproži spora pred sodiščem. Zato si 12media prizadeva po svojih najboljših
močeh, da se morebitni spori sprožijo sporazumno.
11. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z
zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških
sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik
lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. 12media,
ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju
Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo
za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena
ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe
(EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju
potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive
2009/22/ES.
12. Splošno
Ponudnik
storitev lahko v vsakem trenutku spremeni pogoje storitev, še zlasti, če to
zahtevajo vzroki tehnične, komercialne narave ali vzroki, ki so na strani
javnosti. Vsaka sprememba bo objavljena na spletnih straneh www.kosmika-trgovina.si.
Januar 2022