Splošni pogoji – Naročnine

1. Ponudnik storitve

Splošni pogoji določajo način izvajanja storitve Spletna trgovina. Ponudnik storitve je 12MEDIA, svetovanje in posredovanje, d.o.o., Cesta 24. junija 23, 1231 Ljubljana-Črnuče, matična številka 2091682, ID za DDV: SI99968665 (v nadaljevanju: 12media). Delovanje storitev omogoča 12media.

 

Z vsakokratnim naročilom se uporabnik strinja in potrjuje v času uporabe storitve veljavne Splošne pogoje, kot so objavljeni na spletni strani www.kosmika-trgovina.si.

Prosimo vas, da pred vsakokratnim naročilom Splošne pogoje natančno preberete ter da naročilo opravite zgolj v primeru, da s splošnimi pogoji v celoti soglašate. V kolikor bi imeli glede splošnih pogojev kakršnokoli dodatno vprašanje, vas vabimo, da nas pokličete na našo telefonsko številko 01/237-33-04.

 

2. CENE

Vse objavljene cene so navedene v EUR (Evrih) in vsebujejo DDV.

Objavljene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov.

 

3. NAROČILA

3.1 naročilo preko spletne strani

Izberite količino posameznega izdelka in ga dajte v košarico. Nato sledite navodilom na spletni strani www.kosmika.trgovina.si.   

 

3.2 naročilo preko telefona

Pokličite 01 589 66 33, 01 589 66 36 ali 080 80 84. Operaterju povejte, kateri izdelek želite naročiti. Povedal vam bo, katere podatke potrebuje za naročilo.

Cena klica na številki 01 589 66 33 in 01 589 66 36 je po ceniku vašega operaterja. Klic na številko 080 80 84 je brezplačen.

 

4. Načini plačila

 

Stranka lahko naročene izdelke plača z gotovino po povzetju (ni možno pri izdelkih, ki so narejeni po naročnikovem navodilu), s kreditno kartico, s Paypalom ali z nakazilom na TRR 12media d.o.o.

 

Predračun za nakazilo na TRR boste prejeli na vaš e-mail, navadno po pošti/dostavni službi ali po pošti/dostavni službi po povzetju. Plačilo lahko opravite preko spletne banke, na banki, pošti oz. v primeru po povzetju plačate neposredno poštarju oz. dostavni službi. Pošiljka bo odposlana v 10 delovnih dneh po prejetem plačilu. V primeru, da izdelka/-ov ni na zalogi, vas o tem obvestimo in se dogovorimo o nadaljnjih korakih.

 

Pri naročilu izdelkov preko telefona je možno tudi plačilo preko SEPA DD (direktna bremenitev). Uporabnik mora povedati svoje podtke (ime, priimek, mobilno telefonsko številko ali elektronski naslov ter transakcijski račun – IBAN). Za aktivacijo direktne bremenitve je potrebna uporabnikova privolitev, in sicer mora uporabnik potrditi spletno povezavo, ki jo prejme na svoj elektronski naslov ali pa pove kodo, ki jo prejme na svoj mobilni telefon. S tem se storitev aktivira. Zaradi zagotovitve dokazljivosti pravnega posla se pogovor snema ter hrani 3 leta. Ko uporabnik uporablja storitev prek direktne bremenitve, mu je le-ta na računu obračunana v 3-7 delovnih dneh. Uporabnik je dolžan, da na svojem računu zagotovi dovolj sredstev. V primeru, da na računu ni dovolj sredstev in zaradi tega nastanejo dodatni stroški, le-te krije uporabnik. Naročene izdelke uporabniku pošljemo po prejetem plačilu.

 

 

 

 

5. Pravica do vračila artiklov

 

Stranka ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artikla/-ov sporoči, da želi artikle vrniti. Pri tem stranki ni potrebno navesti razloga za odstop. Rok se začne šteti naslednji dan po datumu prevzema artikla/-ov. Odstop od pogodbe mora stranka sporočiti na naslov: info@kosmika.si. Obrazec za odstop od pogodbe je dostopen TUKAJ.

 

Stranka mora v primeru vračila artikla/-ov le-te vrniti v roku 14 dni od oddanega sporočila o vrnitvi artiklov na naslov: 12media d.o.o., Ljubljanska cesta 13b, 1236 Trzin. Potrošnik v primeru tovrstnega odstopa od pogodbe odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Pred odločitvijo, da bo kupec odstopil od pogodbe, sme kupec opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka kupec ne sme še naprej uporabljati do odstopa od pogodbe. Poštnino vračila artiklov krije stranka.

 

Vračilo kupnine za vrnjene artikle bo izvedeno najkasneje v roku 14 dni od sporočila o vračilu artiklov.

 

V primeru, da gre za artikel, izdelan po natančnih navodilih stranke ali ki je bilo prilagojeno strankinim osebnim potrebam in zaradi tega ni primerno za vračilo, vračilo izdelka v skladu s 5. odstavkom 43. č člena Zakona o varstvu potrošnikov ni mogoče.

 

Če stranka želi, se lahko dogovori tudi za zamenjavo artikla, v kolikor je le-ta na zalogi.

 

V primeru, da stranka prejme pošiljko, ki se je poškodovala med transportom (embalaža ima vidne poškodbe) ali kaže znake odprtja, se mora za reklamacijo obrniti na Pošto Slovenije oz. dostavno službo, ki je pošiljko dostavila.

 

 

6. Dostava in stroški dostave

Partnerji za dostavo so DPD, GLS in Pošta Slovenije, vendar si 12media d.o.o. pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo. Dostava je možna znotraj ozemlja Republike Slovenije.

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani.

Pakete dostavljajo DPD, GLS ali Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavijo naslednji delovni dan. Strošek pakiranja in dostave plača prejemnik, in sicer 3,95 eur. Pri nakupu nad 90,00 eur je strošek pakiranja in dostave brezplačen.

Artikli, ki so na zalogi, so običajno poslani na posredovani naslov naslednji delovni dan od naročila, najkasneje pa v 10 delovnih dneh.

 

7. Zasebnost in varstvo podatkov uporabnika

12media ravna v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov. Vsi podatki, ki jih 12media zbira v okviru prijav, ter podatki, nastali med uporabo, se zbirajo, shranjujejo in uporabljajo izrecno zaradi izpolnjevanja pogodbe, razen če ni predloženo izrecno strinjanje uporabnika ali svetovalca o širši uporabi podatkov.

 

Prej omenjenih podatkov se ne posreduje nikomur, razen izjemoma, ko gre za posredovanje podatkov o plačilih in obračunih. 12media ima pravico, da preko spletne platforme odgovornim osebam omogoči dostopanje do podatkov v obsegu, ki je potreben za izpolnjevanje pogodbe. Privolitev za uporabo podatkov v prej navedenem obsegu se lahko prekliče s pisno izjavo svetovalca, naslovljeno na 12media.

 

Z naročilom izdelka/-ov, z uporabo spletne strani in njegovih aplikacij, z registracijo ali prijavo za sodelovanje v TV oddaji se uporabnik strinja, da lahko družba 12media d.o.o. njegove podatke uporabi za promocijske, reklamne in druge namene neposrednega trženja do morebitnega pisnega preklica privolitve. Neposredno trženje se lahko izvaja prek telefona, navadne pošte, elektronske pošte ali brezplačnih SMS sporočil.

 

 

8. Zavrnitev odgovornosti

Uporabnik se mora zavedati, da:

·         Ponudnik storitev ne more zagotavljati popolnega zadovoljstva uporabnika s storitvami oz. izdelki.

·         Ponudnik storitev ne more zagotavljati enakovrednih pogojev pri dejavnikih, ki niso pod njegovim nadzorom.

·         Ponudnik storitev ne odgovarja za nepravilno naročilo storitve s strani uporabnika.

 

 

9. Stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

 

10. Pritožbe in spori

12media spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@kosmika.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. 12media bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

 

12media se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si 12media prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori sprožijo sporazumno.

 

11. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

 

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. 12media, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

12. Splošno

Ponudnik storitev lahko v vsakem trenutku spremeni pogoje storitev, še zlasti, če to zahtevajo vzroki tehnične, komercialne narave ali vzroki, ki so na strani javnosti. Vsaka sprememba bo objavljena na spletnih straneh www.kosmika-trgovina.si.

 

Oktober 2018